Ο ιστοχώρος αυτός χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Συνεχίζοντας την πλοήγηση στον ιστοχώρο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Για να μάθετε περισσότερα κάντε κλικ εδώ.

Η αναφορά αυτή επικεντρώνεται στην καταγραφή των απαιτήσεων για την οργάνωση και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος διασφάλισης ποιότητας με βάση κάθετους και οριζόντιους άξονες. Οι κάθετοι άξονες αφορούν το ανθρώπινο δυναμικό το οποίο εμπλέκεται στις υπό αξιολόγηση υπηρεσίες (όπως μέλη ΔΕΠ, διοικητικό προσωπικό κτλ.) και οι οριζόντιοι στις υπηρεσίες που θα αξιολογηθούν:

Ο καθορισμός της μεθοδολογικής υποδομής θα στηριχθεί καταρχήν στις οδηγίες της ΑΔΙΠ, στο παραδοτέο Π1.1 καθώς και στη μελέτη επίσημων μοντέλων αξιολόγησης και διασφάλισης ποιότητας. Σκοπός είναι η καταγραφή και υιοθέτηση επιμέρους πρακτικών που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν υπό ρεαλιστικές συνθήκες στο ΠαΠελ. Αυτό το σύνολο πρακτικών θα πρέπει:

espa-logo